

Επίπεδο
UndergraduateΔιδακτικές Μονάδες
4Περιγραφή μαθήματος
Σκοπός του μαθήματος, εκτός από τη διδασκαλία των ειδικών όρων και βιβλιογραφίας σε σχέση με την Αρχιτεκτονική, είναι η επέκταση των γνώσεων και της εξοικείωσης των φοιτητών/τριών με το αντικείμενό τους. Παρουσιάζεται η δυνατότητα χρήσης διαφορετικών συνδυασμών γλωσσικών λειτουργιών ώστε οι φοιτητές/τ ριες να έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθούν διαλέξεις, συνέδρια, να παρουσιάζουν εργασίες και έρευνες και να επικοινωνούν είτε γραπτά είτε προφορικά για επιστημονικά θέματα. Γίνεται ανάπτυξη δεξιοτήτων και στρατηγικών για λήψη σημειώσεων και προφορικών οδηγιών καθώς και η αναπαραγωγή τους σε κείμενο ή προφορικό λόγο.
Course Content
- English Scientific Terminology
- Word Formation
- What is special about academic English
- College and university: the U.K. & the U.S. systems
- Academic courses
- Talking about ideas
- Reporting what others say
- Degrees of certainty
- Presenting an argument
- Organizing your writing
- Making a presentation
- Writing an impressive C.V.
- Environment and Buildings
- Interior Design
- Urbanism, urban design and urban planning
- Drawings
- Types of building materials and their properties
- Architectural trends
- From evolution to revolution in Architecture
- Architectural styles
- Ancient Greek Architecture
Teaching Material
- Stathopoulou Maria,”Technical English for Architects, Civil Engineers and Surveying Engineers: A learner-centred Approach”, Simmetria Publications 2016
- Kolethra Eleni, “Getting familiar with Technical English for Architects, Civil Engineers and Surveying Engineers”, 2nd Edition, New Tech Publications English Scientific Terminology
- Michael McCarthy and Felicity O’Dell, “Academic Vocabulary in Use”, Cambridge University Press 2008
Διδάσκων/ ουσα
Επίπεδο
UndergraduateΔιδακτικές Μονάδες
4Περιγραφή μαθήματος
Σκοπός της διδασκαλίας της Αγγλικής Ορολογίας Ι για Αρχιτέκτονες είναι: Η εξοικείωση των φοιτητών/τριών με την ορολογία της επιστήμης τους ώστε να είναι σε θέση να κατανοούν την αγγλική βιβλιογραφία. Η δυνατότητα χρήσης διαφορετικών συνδυασμών γλωσσικών λειτουργιών ώστε οι φοιτητές/τριες να έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθούν συνέδρια, να παρουσιάζουν εργασίες και έρευνες και να επικοινωνούν είτε γραπτά είτε προφορικά για επιστημονικά θέματα. Η ικανότητα εφαρμογής γραπτών και προφορικών οδηγιών καθώς και η αναπαραγωγή τους σε κείμενο ή προφορικό λόγο. Η απόκτηση δεξιοτήτων αφορά στη(ν):
- Καλλιέργεια των ικανοτήτων στη χρήση της Αγγλικής Ορολογίας για Αρχιτέκτονες
- Ανάπτυξη των δεξιοτήτων παραγωγής και κατανόησης γραπτού και προφορικού λόγου
- Ορθή προφορά και έκφραση
- Απόκτηση δεξιοτήτων ακαδημαϊκής γραφής
Περιεχόμενο Μαθήματος
- What is architecture
- Qualities of an Architect
- People in Architecture
- What is engineering
- The Essential Elements of a Modern Building
- Describing shapes and structures
- Describing materials
- Materials and types of construction
- Design and construction of buildings
- Scale
- Sketches
- Perspective
- Orientation
- Concept
- Design Factors
- Design tools and materials
- Models
- Drawings
- Historical Architecture
- Modernism
- Contemporary Architecture
Διδακτικό Υλικό
- Evans Virginia, Dooley Jenny and Cook Dave, “Career Paths: Architecture”, Express Publishing 2017
- Stathopoulou Maria, “Technical English for Architects, Civil Engineers and Surveying Engineers: A learner-centred Approach”, Simmetria Publications 2016
Διδάσκων/ ουσα
Πρόσφατες Ανακοινώσεις – Αγγλική Γλώσσα
Δεν υπάρχουν ακόμα ανακοινώσεις.