

Μαθήματα
Επίπεδο
UndergraduateΔιδακτικές Μονάδες
Περιγραφή μαθήματος
Στόχος του μαθήματος
Αυτό το μάθημα στοχεύει στην εμβάθυνση των γλωσσικών δεξιοτήτων των φοιτητών, επιτρέποντάς τους να επικοινωνούν με μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση και να κατανοούν πιο σύνθετα κείμενα και διαλόγους σε διάφορα πλαίσια. Οι μαθητές θα αναπτύξουν την ικανότητά τους να εκφράζουν απόψεις, να συμμετέχουν σε συζητήσεις και να διαβάζουν και να γράφουν σε πιο προχωρημένο επίπεδο.Μαθησιακοί στόχοι
Στο τέλος του μαθήματος, οι μαθητές θα πρέπει να είναι σε θέση να:- Να κατανοούν πιο σύνθετα προφορικά και γραπτά κείμενα για ένα ευρύ φάσμα θεμάτων.
- Να εκφράζουν απόψεις και ιδέες για καθημερινά και πολιτιστικά θέματα, καθώς και για πιο εξειδικευμένες καταστάσεις.
- Να συμμετέχουν σε συζητήσεις με αυτοπεποίθηση, χρησιμοποιώντας πιο προηγμένες γλωσσικές δομές και εκφράσεις.
- Να γράφουν κείμενα με σαφήνεια και δομή :επιστολές, αναφορές και σύντομα άρθρα.
- Οι εκπαιδευόμενοι θα έχουν την ευκαιρία να εξοικειωθούν με το ειδικό λεξιλόγιο του τομέα τους, τα Γαλλικά για Ειδικούς Σκοπούς (FOS), μέσω εξειδικευμένων κειμένων και βίντεο.
Διδάσκων/ ουσα
Επίπεδο
UndergraduateΔιδακτικές Μονάδες
Περιγραφή μαθήματος
Στόχος του μαθήματος
Στόχος του μαθήματος είναι να εισαγάγει τους συμμετέχοντες στις βασικές δομές και το λεξιλόγιο της γαλλικής γλώσσας. Στόχος του είναι επίσης να βελτιώσει την κατανόηση και την παραγωγή προφορικού και γραπτού λόγου σε καθημερινές καταστάσεις και να παρέχει τα εργαλεία για να συνεχίσουν την εκμάθηση της γλώσσας σε πιο προχωρημένο επίπεδο.Μαθησιακοί στόχοι
Στο τέλος του μαθήματος, οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να:- Να κατανοούν και να χρησιμοποιούν απλές εκφράσεις και προτάσεις για την έκφραση βασικών αναγκών.
- Να συστήνονται στον εαυτό τους και στους άλλους και να κάνουν και να απαντούν σε απλές ερωτήσεις (π.χ. για προσωπικές πληροφορίες, καθημερινές δραστηριότητες).
- Να χειρίζονται απλές επικοινωνιακές καταστάσεις, όπως να παραγγέλνουν φαγητό, να ζητούν οδηγίες ή να συζητούν για το πρόγραμμα της ημέρας.
- Να κατανοούν απλά γραπτά κείμενα: διαφημίσεις, ετικέτες προϊόντων, σύντομα μηνύματα.
Διδάσκων/ ουσα